Möhippa å Fylleri!

Förra veckan åkte ju älskling å Macke te Stockholm för att kolla på AC/DC på torsdagen. Dom såg konserten, hade parkerat bilen i ett parkeringshus, som inte öppna förren kl 6 på morgonen, så dom fick lulla runder i Sthlm på natten, sen när dom kom in i bilen sov dom hela förmiddan. Dom kom hem vid halv 8 på Fredags kvällen. Och naturligtvis hade batterierna dött på deras mobiler. :p Men dom kom hem hela iaf. Eller jaa, Rocky han har ju förbannat ont i ryggen. Meen iaf, i Fredags kom Weppa å Svampen hem te mej på fika. Väldans trevligt. :) Sen gjorde ja ingenting typ.



Upp kl halv 7 på Lördag morgonen, bror min kom å hämta mej vid halv 9 tiden, sen körde han mej te Mc Donalds, där vi skulle mötas inför Möhippan! Ja å Kim va först på plats. =) Sen droppa resten av fruntimmerna in. Sen kom Ida´s Arbetskamrater me henne. Dom hade "kidnappat" henne på morgonen på jobbet. Så hon kom i en skiit snygg "Möhippeoutfit" =)


Alla va nu samlade och vi begav oss mot dagens mål. De va High Chaparral, men de visste inte Ida.
Ida ÄLSKAR de stället så de va perfekt för dagen tyckte vi. :)

Nån pissepaus på vägen, va uppe vid midda. Sen roade vi oss åt och med Ida under dagen å kvällen där. Blev hemfärd vid ca 22 tiden, körde hem dom som ville hem då. Vi andra (Jag Ida å Kim) hoppade av på klubben.

Då hade vi ringt å kollat me pojkarna som hade Svensexa för Andreas, så vi skulle träffas där ute. :)


Sen ble de fylleri på klubben tills bror min kom å hämta mej Rocky å Kim kl 4 på morgonen. Sen satt ja å Kim uppe te typ 6 å snacka massa skiiit. =) De va kul! Haha. =)

Jaaa, de va min helg. =)
Ha de bra mina vänner!

// Madde





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0