Helgen..

Då har helgen o nästan hela veckan gått. I fredags va vi på förberedelse möte inför crusingen på lördagen. Ja vann en helikopterresa över stan. Den gav ja bort till mamma i morsdag present. :) Efter mötet åkte vi hem vill älskling. Vi åt lite. Sen blev de sängen rätt tidigt. Upp vid 5 på lördag morgon. Åkte vill klubben, hämta lite saker där, vidare vill stan. Va där inne vid sju. Fixa de sista innan öppning kl 8. Pappa o Mamma va även där o hjälpte till. När de va dags gick vi till svensson parkeringen där min station va hela dan. Dirigerade in bilar hit o dit. Midda en halvtimme, tillbaka o sitta o glo igen typ. :-P Kollade även när mamma åkte helikopter. :) Sen slutade ja o Mamma vid typ 14 tiden. Hämta öl, hem te malin o robert o duscha. Sen ragga runt i stan. :-D Varmt o skönt va de ute då. De behövdes efter en förmidda me regn skurar o blåst. Åkte runt lite. Träffa bror min mfl, åkte ut vill klubben på fest. Live band som va bra. Stressigt som faaan i baren. Åkte hem vid typ 3 tiden på natten. Då va ja helt slut. Åt när vi kom hem. Sen sov ja som en gris. :-D En mycke trevlig helg. Ikväll e min älskling i sthlm o tittar så ACDC!! Hoppas han har de bra. O att han inte klämms ihjäl. Nej nu blir de soffan me film. :) Ha de bäst mina vänner. :) // Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0